Per què REPORTA DOFÍ? Perquè, en aquest cas, el nostre grup vol mostrar com n'es, de perspicaç. Com que els dofins són els més intel·ligents del mar i els més semblants als humans, per això hem decidit que aquest nom ens representi com a grup i com a equip blogger.

lunes, 2 de abril de 2018

Entrevista Javier Rabasó


És la segona vegada que el Javier Rabasó exerceix de professor de Llengua Castellana i Literatura a l’Institut Martí l’Humà.

“No hi ha un alumne ideal perquè les motivacions són diferents”

Bon dia Javier.       
Bon dia.
Comencem , t’agrada la teva feina?
Hi ha moments que funciona millor i hi ha moments que pitjor, depèn del dia.
Quants anys portes sent professor?
De professor, uns deu o onze anys.
Per a tu, quin seria el concepte d’alumne ideal?
És que ha variat. Abans, quan jo estudiava, només estudiava generalment la gent que ja tenia una idea, però també hi havia la problemàtica de gent que no podia estudiar perquè havia de treballar per la seva situació familiar. Per tant,  estudiava més que res la gent que tenia la intenció de fer uns estudis o una especialització a la feina. En canvi, ara la gent ha de ser aquí obligatòriament estudiant i llavors, és clar, antigament la gent hauria marxat a treballar, però ara hi ha gent que ho voldria fer però no pot . No hi ha un alumne ideal perquè les motivacions són diferents.
T’agrada aquest institut?  Em refereixo al centre i a la gent que hi ha.
Sí, jo vaig ser-hi fa 5 anys, però el centre no està malament.  És gent de poble, i la experiència que he tingut aquí amb els companys és bastant bona.
En quins altres instituts has estat?
Tarragona , Reus , Bisbal de l’Empordà , el Penedès , Cambrils i a Vilaseca. Amb alguns companys que tinc ara ja hi vaig coincidir. Per exemple, amb la Roser vam coincidir a la Bisbal.
Quan eres petit eres dels liantes de la classe?
No, abans quan tenies 14 anys podies començar a treballar  o seguir estudiant o fer formació professional .
I l’última, tens alguna afició fora del institut?
No, no tinc temps, entre la feina, després tinc un nen petit, doncs he d’anar a buscar-lo, ajudar-lo amb els deures, fer-li el berenar, dutxar-lo o acompanyar-lo a fer alguna extraescolar.
Moltíssimes gràcies Javier pel temps dedicat i les ganes de fer-ho.

by Sergi

No hay comentarios:

Publicar un comentario